·101 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Mart 2021 15:58 John steinbeck 'in okuduğum ikinci kitabı.
Etkileyici ve sürükleyici . İnsanı sarıyor. Dili akıcı idi. Bana göre. Sonunun iyi olacağını düşünüyordum ama öyle olmadı. Gerçek yaşamda da öyle ya . Hepimiz bir şeylerin yolunda gittiğini düşünürken biranda tersine döner hayallermiz , umutlarımız, isteklerimiz. Hiçbiri gerçek olmaz. 'İnci' çok etkileyici bir kitap. Ders alınması gereken bir eser bence. Okumayan çok şey kaybeder. Herkese tavsiye ederim. İyi okumalar...