irem

@irems24
9/10
·687 syf.··
Beğendi
·
2021 10. kitabı
·
22 günde okudu
·
Okunma: 23 Mart 2021 11:08
Kitabın dili çok güzel ve akıcıydı. 20 gün gibi bir sürede bitirebildim ama üzerine titresem çok daha da erken biterdi. Benim de tembelliğime geldi. Kitap aşırı akıyor ben çok korkuyordum bu kitaptan ama farkında olmadan okuyorsunuz. Sonu güzel bittiği için mutluyum. Gerçekten klasik ve herkese önerebileceğim, herkesin de okuması gereken bir kitap. Neden bu kadar sevildiğini anladım sanırım. Yazar kitaptaki bütün karakterleri ince eleyip sık dokuyarak yaratmış ve çok güzel betimlemiş. Betimlemeler insanın canını çok sıkmıyor klasik okumaya alışık bir bünyeniz varsa hiç zorluk çekmezsiniz. Yer yer felsefi, insanı düşünmeye iten kısımlar da vardı tabiki. Bazen karakterler aşırı konuşuyor beni yer yer sıktı ama kulak verince mantıklı da şeyler söylüyor adamlar. Kitabın konusu ise şu; eski hukuk öğrencisi ve henüz okulu bitirememiş bir çocuk var henüz 20-21 yaşlarında hiçbir zorunluluğu ne bileyim ihtiyacı yokken tefeci bir kadını ve kadının kardeşini öldürüyor. Cinayet işliyor ve yazarımız karakterde ruhsal değişmeleri falan çok güzel anlatmış. Herkesin sevdiği övdüğü kadar varmış ben de çok sevdim. Herkeslere öneriyorum anacım.
Suç ve CezaFyodor Dostoyevski · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2025194,5bin okunma
·
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.