·432 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Şubat 2024 00:07 Yalom, psikoanalizin yeni yeni doğduğu Viyana'yı o kadar güzel anlatmış ki... Sanki orada bulunmuş, Freud ile Breuer'un hipnoz ve "baca temizliği" ile ilgili tartışmalarına ben de katılmışım gibi hissettim. Bunlara tabii Nietzsche ile Breuer'un felsefi seansları da dahil. Bu seanslar ile okuyucunun da kendisini ve seçimlerini sorgulaması kaçınılmaz bir olay. Ayrıca Nietzsche'yi tanımamış olanlar için de güzel bir önyargı kırıcı niteliğinde bir kitap. Kitabı bitirdiğimde Nietzsche ile Dr. Breuer gerçekten tanışmış ve bu felsefi seanslar gerçekten olsaydı diye diledim.