·20 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Mart 2021 01:49 İyi geceler. Ben ne okudum böyle yahu. Çok acayipti. Aslında büyük bir olay değildi ama bu kadar kısa sayfaya da hiçbir oyalama, geçiştirme kısmı olmadan ana fikirler aktarılarak anca böyle bir eser yazılabilirdi zaten.
Ben çok beğeneceğinizi düşünüyor, iyi geceler diliyorum..