Çok özel bir zamanda karşıma çıktı bu kitap. Farkındalık yarattı. Elime kağıt kalem alıp notlar aldım. Yazar soru sordu ben sorguladım. Odada ney sesi dinleyerek içsel yolculuk yaptım. İçimdeki kadına ulaşmaya çalıştım. Yazarın okuduğum ilk kitabı oldu ve çok fazla beğendim. Yazarın eline emeğine sağlık....