·416 syf.····Okunma: 24 Mart 2021 11:51 Bayilarak okudum diyemem.mektuplardaki konular eksik ve kopuktu. Tek tarafli yazilmis mektuplar cevaplari olmayan tek agizdan yazilmis surekli. Kafka kitabin sonunda bir anda yok oldu, mektuplar kesildi. Bana gore kirli bir aşk hikayesi zaten... kitapla kalalim.