·536 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mart 2021 01:02 Kitaba yapacağım tek eleştiri var, biraz daha günümüz türkçesi ile yazılmış olmalıydı. Bir dönemi anlatırken onların dilinden bile anlatılacak olsa en azından açıklamasının girilmesi lazımdı. Açıklama yazılmadığı gibi okuyucuya bırakılmış araştırma. Kitabın yarısından fazlası kelime araştırmakla geçti. Bu durumda okuma süresini haliyle uzattı. Tam hikayeye konsantre oluyorsunuz bilmediğiniz kelimeler v.s hadi araştır. Onun dışında dönemi anlamak ve insanlarını çektiği zorluğu anlamak için çok güzel kurgulanmış bir kitap.