Puan vermedi·212 syf.····Okunma: 25 Mart 2021 12:58 Açıkçası kitap beni aşırı tatmin etmediği halde kötüdür diyemem çünkü Zülfü Livaneli harika bir yazar. Şöyle ki bu kitabı belki de diğeri iyi eserlerinin biraz altında kaldı diyebilirim ama yinede kalemi güzel olan bu yazarın her kitabını okumak gerek.
Ayrıca sonunda beni çok etkilemedi diyebilirim sanki kitabın gidişatı daha iyidi.
Belki de ben Serenad ve kardeşimin hikayesini bu kitaptan önce okuyup bayıldığım için yazarın bu kitabı benim için yetersiz kaldı ve o iki eserin gölgesinde kaldı.