Tam bir gençlik kitabı. Önyargıyla başlanmadığı sürece güzel bir kitap ve keyifli zaman geçirilen bir kitap olduğunu düşünüyorum. Doğal ve gerçekçi anlatımıyla karakterle bütünleşmeniz daha kolay oluyor. Her duyguya hakkıyla yer verilen kitabın okunduktan sonra mutlaka dizisinin de izlenmesini tavsiye ederim. tam bir görsel şölen.