Okumak için geç kaldığımı buram buram hisettiğim bir kitaptı. Sitede bir çok incelemede de belirtildiği gibi KESİNLİKLE okunması gereken bir kitap. Hepimizinn içindeki oblomovu keşfedeceğine eminim. Önemli olan oblomovla yaşamayı kabullenmek bence. İnsana kalk ya şu yataktan artık be adam dedirtsede o yatarken bile bir şeyler öğretmeyi beceren bir şaheser.