10/10
·94 syf.··
Beğendi
·
2021 46. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 15 Mart 2021 17:48
Shakespeare'den okuduğum ikinci kitap. İlk 'Romeo ve Juliet' okumuştum ve kesinlikle çok beğenmiştim. Ama 'Yanlışlıklar Komedyası' Romeo ve Juliet'in çok çok üstündeydi bana göre. Alaycı ve komik bir dili vardı. Konu çok ilgi çekici ve güzeldi. Fakat kitabı güzel yapan konu değil, üslup ve dildi.Üslubu kitabı eşsiz bir kitap yapmış. Ben bayıldım. Konu itibariyle, iki ikiz ve bu ikizlerin iki uşağını anlatıyor. İkizlerden biri ve iki ikiz uşaktan biri ayrı bir yerde diğer ikisi ayrı bir yerde hayat kuruyor. Yıllarca birbirlerini görmeden yaşıyorlar. Ve bir gün bir yanlışlık onların hayatını tekrar birbirine bağlıyor. Gerçekten çok çok güzeldi. Herkese tavsiyemdir. Kitapla kalın hoşçakalın...
Yanlışlıklar KomedyasıWilliam Shakespeare · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 20248,5bin okunma
·
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.