·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Ağustos 2020 09:38 (spoiler içerebilir)
Kitabı aşırı bir istekle okudum sonuna gelene kadar. Güzel bir aşk hikayesinden duygusal bir son. Hele o betimlemeler beni benden aldı. Ağlamamak için zor tuttum kendimi. O proje ödevinin o şekilde tamamlanışı... Her yerde bıraktığı anlamlı bir adet şey... Cidden yorum yapamayacağım mükemmel bir kitaptı. Diyeceğim bir şey daha var. Ölmeyi aklınızdan ucundan dahi geçirmeyin