soluksuz okudum...
10/10
·53 syf.··
2021 1. kitabı
Severek okuduğum bitmesini hiç istemediğim bir kitap. o kadar çok bıkmıştım ki birbirinden çokta farklı olmayan şiirler mısralar okumaktan bu kitap ruhuma tedavi gibi geldi. sizi daha ilk şiirde çekip alıyor ve her şiirde başka başka yerelere götürüyor. çok yoğun anlamı olan mısralar mevcut bir o kadarda uzun. okurken tüyleriniz diken diken oluyor. şiirleri o kadar iyi seslendirilmiş ki dinlerken de bağımlısı oldum dinlemeden uyuyamıyorum. ben kitabı çok sevdim umarım en kısa zamanda ikincisini çıkarır ve belki bu bir bedua olacak ama zuzu her kimse onu sevmeye ve acı çekmeye devam eder:)
Korkuyorum Tanrı DuyacakEmre Işık · Cinius Yayınları · 20223,293 okunma
·
30 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.