sinem kayıt

sinem kayıt
@simosss
Şiir okuruyum.hayattan sıcak çikolatadan daha güzel bir şey varsa oda insanın içini ısıtan bir şiirdir
Türkçe öğretmeni
31 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
@simosss·
·
sabitlendi
Nikâhsız karımdan habersiz boş bir çerçeveye baba olma duygularımı asıyor, dileklerimi bir sigaraya üflüyorum Bir mumum bile yok
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
soluksuz okudum...
10/10
·53 syf.··
2021 1. kitabı
Severek okuduğum bitmesini hiç istemediğim bir kitap. o kadar çok bıkmıştım ki birbirinden çokta farklı olmayan şiirler mısralar okumaktan bu kitap ruhuma tedavi gibi geldi. sizi daha ilk şiirde çekip alıyor ve her şiirde başka başka yerelere götürüyor. çok yoğun anlamı olan mısralar mevcut bir o kadarda uzun. okurken tüyleriniz diken diken oluyor. şiirleri o kadar iyi seslendirilmiş ki dinlerken de bağımlısı oldum dinlemeden uyuyamıyorum. ben kitabı çok sevdim umarım en kısa zamanda ikincisini çıkarır ve belki bu bir bedua olacak ama zuzu her kimse onu sevmeye ve acı çekmeye devam eder:)
Korkuyorum Tanrı DuyacakEmre Işık · Cinius Yayınları · 20223,293 okunma
Deneyebiliyor musun yeniden sevebilmeyi merhameti sevgi olmayan başka başka adamlarla
Efkârıma efe feryadı figanım, kendime elgin hayatımı ateşe veriyor Ve tuhaftır bense her şeye üşüyorum...
Gitme diyemezdim sana, bana hep çıkmaz olan sokakların ona giden yolların kestirmesiydi