sinem kayıt

sinem kayıt
@simosss
Şiir okuruyum.hayattan sıcak çikolatadan daha güzel bir şey varsa oda insanın içini ısıtan bir şiirdir
Türkçe öğretmeni
31 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
FRİDA'ya armağan ettiği şiirmiş
Tren kazasında beyaz çarşafların kanlı ranzalarında topallayan çocukluğumun yerden topladığı umutları bırakıp kırılan kemiklerimin verdiği acıyla yürüdüm sana Diego Duyguları istismara uğramış bir kız çocuğunun korkularında aradım seni Belki bir çocuk veremedim sana ama hep çocukça sevdim seni Her fırça darbesinde sen olan bütün tablolarımdaydın Ben hep bizi çizerdim Sen hep biraz eksiktin Diego
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaygılarımla üstü açık uyuyor, ağzında bir özlemin tadı ile çocukluğuma uyanıyorum
Müsvedde bir sargı beziyle açtığın yaraları sarar Lokal anesteziler yapardım dokunduğun her yere
Yalnızlık, fermuarı bozuk bir valiz gibi içine her şeyi sığdırıyor ama kapatamıyorum
tahsilâtı gecikmiş dönüşünün kadim gidişi
Oysa kapı eşiğinden bakan kırık bir havasıyla gecenin rahminden sezaryenle alınmış kanlı bir sabahtı, tahsilâtı gecikmiş dönüşünün kadim gidişi