sinem kayıt

sinem kayıt
@simosss
Şiir okuruyum.hayattan sıcak çikolatadan daha güzel bir şey varsa oda insanın içini ısıtan bir şiirdir
Türkçe öğretmeni
31 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Nikâhsız karımdan habersiz boş bir çerçeveye baba olma duygularımı asıyor, dileklerimi bir sigaraya üflüyorum Bir mumum bile yok
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Deneyebiliyor musun yeniden sevebilmeyi merhameti sevgi olmayan başka başka adamlarla
Efkârıma efe feryadı figanım, kendime elgin hayatımı ateşe veriyor Ve tuhaftır bense her şeye üşüyorum...
Gitme diyemezdim sana, bana hep çıkmaz olan sokakların ona giden yolların kestirmesiydi
Benim içim koca bir denizdir, gemileri yelkensizdir Issız adası çoktur içimin, yıkılmıştır kumdan adaları