sinem kayıt

sinem kayıt
@simosss
Şiir okuruyum.hayattan sıcak çikolatadan daha güzel bir şey varsa oda insanın içini ısıtan bir şiirdir
Türkçe öğretmeni
31 okur puanı
Kasım 2020 tarihinde katıldı
Zayi olmuş bir kentin şeceresi bozuk sokaklarında, solculuk kavgasında öldürülen faili meçhul bir gencin annesine bıraktığı şaibeli bir veda gibi git
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Martılar uçurmuşum denizlerinde, karanlığına yatıya kaldığım gecelerin.
Alışık olmadığımız gitmeleri omuzlarımızda iz bırakmış umutlarla solumuzda açılan mezarlara gömmüş, en derinlere saklamışız
Birbirimizin uzaklarıydık ikimiz Kayıp zamanların telafisi olmayan yaşanmamış mutlulukları, hükmü bir sılanın yüz kızartıcı özleminde verilmiş mağrur korkaklardık
Bir sana iman eden yüreğime bir daha din değiştiremiyorum