Puan vermedi·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Mart 2021 23:03 Öncelikle belirtmek isterim ki bu kitaptan keyif almak için mitoloji bilmeniz ya da ilgi duymanız şart değil! Peşin hükümlere gerek yok yani...okuyun!
Kirke! Helios'un kızı Kirke!
"Gözleri sidik gibi sarı. Sesi baykuş gibi cırtlak. Atmaca diyorlar ama öyle çirkin ki keçi demeleri gerekli."
Insan sesli Kirke!
Güçsüz ve zavallı görülen, annesinin bile burun kıvırdığı, ötelenmis Kirke!
Bir kadın, bir tanrıça, ilk büyüsünü aşkından yapan Aiaie Cadısı Kirke!
Bin yıl süren değişimin ve ilerlemenin adı Kirke!
Sürükleyici ve etkileyici bir kitaptı. Mesajları yerlerine ulaşan türden hem de!
Gözlerinizi kapatınca kitabın içinde oralarda bir yerlerde gezindiginizi hissedeceksiniz. (Belki de sadece ben öyle hissetmisimdir bilemedim!)
Sonu pek şaşırtmadı evet ama vakit kaybı diyen de büyük insafsızdir! Okunası ve sevilesi bir kitap.