Puan vermedi·440 syf.····Okunma: 04 Mart 2021 22:03 Okuduğum ilk Ayşe Kulin kitabıydı. Distopya türünde bir kitaptı. Bir nevi gelecekteki düzeni anlatmış. Kitap sürükleyiciydi sadece bazı kısımları saçma geldi. Kurguda bir şeyler eksikmiş gibi geldi onum dışında okuyanın bir şey kaybetmeyeceği bir kitaptı.