Puan vermedi·160 syf.····Okunma: 27 Mart 2021 18:30 İlk defa George Orwell'ın kaleme aldığı bir kitabı okudum. Kitap yıllardır kitaplığımda duruyordu ancak basit bir çocuk kitabı gibi bakıyordum. Geçen güne elime aldım ve 2 saatte bitirdim. Gerçekten o kadar akıcı o kadar sürükleyici bir kitaptı ki bugüne kadar okumadığım için kendime çok kızdım. Her kelimesinde ayrı her noktasında ayrı bir anlam çıkıyor...
1789 yılında insanlar nasıl özgürlük, için Fransız İhtilali'ni çıkarıyorsa hayvanlar da kendi özgürlükleri için ayaklanma ortaya çıkardılar. Acaba özgürlük adına girdikleri bu uğurda amaçlarına ulaşabilecekler mi yoksa eskisinden de mi beter olacaklar?