·320 syf.····Okunma: 28 Mart 2021 09:15 Bir solukta okuyup bir pazar sabahı gözyaşlarımla beraber kapağını kapattığım, bitirdiğim kitap. Nermin Yıldırım’ın okuduğum ilk kitabı ama son olmayacak. Satın alırken, okumaya başlarken kitap hakkında hiçbir fikrim yoktu. Yazarın kalemi, anlatımı, üslubu çok etkiledi beni. İnanılmaz akıcı hemen içine alıyor sizi. Konu, üslup su gibi aktı gitti. “Dokunmadan” bana o kadar dokundu ki dürttü, vurdu, sarstı beni. Adalet’in yalnızlığı, suçluluğu, kendine kurduğu dünyası, yol arkadaşı, arkadaşlığı, kaderi diyorum susuyorum.