·574 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Mart 2021 17:00 Şans eseri aldığım ,okuduktan sonra iyiki almışım dediğim mükemmel kitap.Her sayfasından her cümlesinden müthiş zevk aldım . Kitapta 2.Dünya Savaşı sırasında evlatlık verilen Liesel Meminger' in yeni evide geçirdiği maceralardan ve çaldığı kitapların hikayesinin Ölüm meleğinin ağızından o günki şartları oldukça iyi açıklayarak anlatılıyor. Açık ara oduğum en iyi tekli romandı diye bilirim