·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Mart 2021 17:15 Agatha Christie ve Sir Arthur Conan Doyle nin tüm eserlerini okudum, sonra Agatha nın bu eserden etkilenerek kitap yazmaya başladığını ögrendim ve kitabı hemen temin edip büyük bir merakla okudum. Bir polisiye roman tutkunu olarak kitap beni yeterince tatmin etti, uzun zamandır sonunu tahmin edemediğim bir kitap olmamıştı ama bu kitap beni şaşırttı gerçekten. Kitabın sitedeki puanının düşük olduğunu gördüm, böyle bir kitabın puanı kesinlikle daha yüksek olmalı (8.5 - 9 arası). Sonra incelemeleri okuduğumda bir yayın evinden çıkan baskıda 27.bölümün eksik basıldığını gördüm, bu da kitabın kilit bölümü. Bu eksik bölüm yüzünden okuyan kişi haliyle kitaptan bişey anlamaz, o yüzden de düşük puan verilmiş. Sitedeki puan kimseyi aldatmasın. Bence sadece polisiye severler değil herkesin kesinlikle okuması gereken bir eser..