Puan vermedi·152 syf.····Okunma: 29 Mart 2021 20:50 Konusunu zaten biliyorum deyip bu zamana kadar okumadığım bir kitapti okuduktan sonra gerçekten bu düşünceme çok pişman oldum.Kitap cok akıcı ve konusunu bilsek te içindeki diyalogların söylenen sözlerin inceliği harika ve tarifi yok bir örneği de yok (1984 kitabı hariç)...Gerçekten bütün sözler incelikle düşünerek ilmek ilmek işlenmiş kitapta...George Orwell in 1984 kitabını önceleyen bir kitap..Distopya türünde ve 1924 te Zamyatin'in Biz kitabı sonra 1932 de Cesur Yeni Dünya sonra 1948 tarihinde George Orwell in 1984 kitabı ni okudum bu kitapların her biri sonrakini önceleyen vaziyette ama bu kitap 1984 ten de önce yazılmis,çok basit anlatımlı bir çocuğun bile kolayca anlyabileccegi kadar basit bir şekilde yüzümüze bazı seylr vurulmus,gerçekten harika bir kitap...