4/10
·155 syf.··
2021 7. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 30 Mart 2021 12:07
Sürekli diyaloglar üzerinden ilerliyor. Kısa kitap, hemen okurum biraz kafa dağıtırım dedim kafam cidden dağıldı artık toparlayamıyorum. Okurken ‘kesin çok derin anlamları var ama ben anlamıyorum’ diyerek okudum. Ve anlamadım. 2 bölümden oluşuyor ilk bölüm daha akıcı. Kitapta bir olay yok. Olay örgüsü olmayınca da insan ‘eee yani bize ne senin tıraş olmandan’ diye düşünüyor. Felsefik kitapları seven, normal bir cümlenin altından başka anlamları çıkarabilecek olanlar okusun
Franny ve ZooeyJ. D. Salinger · Yapı Kredi Yayınları · 20202,524 okunma
·
74 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
katılıyorum. çok fazla kitaplarla içli dışlı olmak bir de Amerikan Kültürü bilgisi olması gerekiyor. Dediğiniz gibi hicivler, göndermeler vs havada kalıyor. Dili eğlenceli akıcı bir yazar olmasına rağmen okurken sıkılabiliyorsunuz.