Bu ay okuduğum en güzel kitaplardan bir tanesi. Felsefenin günlük yaşamda yaşanan sorunlarla birleştirilmesi çok faydalı olmuş. Özellikle Nietsczhe'nin hayatta karşılaşılan zorluklar karşısında insanin güçlü durması ve acılara dayanıklı olması gerektiği yönündeki görüşlerini çok beğendim.