Zülfü Livaneli'den okuduğum ilk kitap ve son olmayacağını düşünüyorum. Bilmediğim pek çok konuda fikir sahibi oldum. Okudukça değişik hissettim gerçekten. Açıkçası inceleme yapmak için kendimi biraz yetersiz hissediyordum ama bu kitabı okuduktan sonra yazmasam olmazdı. Öncelikle kitabın diliyle alakalı tereddütünüz olmasın, bazı kelimelerin anlamına bakma ihtiyacı hissedebilirsiniz ama genel anlamda kitabın dili gayet akıcı. Aynı zamanda kitap oldukça sürükleyici kitapta ilerledikçe merakım da gitgide arttı. Öyle okudum bitti denilecek türden bir kitap değil eğer anlatılanlar hakkında bilgi sahibi değilseniz bilmediğim ne çok şey varmış hepsini araştırmam gerek hissiyatına kapılmanız olası. Ben zinciri kırdım bu kitapla ilk incelememi yapmış bulundum eğer bu yazdıklarımı okuyorsanız lütfen kitaba bir şans verin pişman olmayacaksınız.
İyi okumalar dilerim kitapla kalın:)