Puan vermedi·408 syf.··
2021 19. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 31 Mart 2021 00:45
Bu yıl okuduğum en iyi kitap olabilir. Uzun zamandır böylesine akıcı ve içine çeken bir kitap okumamıştım. Okumadan önce içeriği hakkında çok az bilgiye sahiptim ve uzun bir kitap olmasından dolayı zor okunur sanıyordum ama yanıldım. Kitapta, kendini kendisi bile tasvir edemeyen, sevilmeyen ve dışlanan bir tanrıçanın evrimine şahit oluyoruz. Kitapta boş bir cümle yok, dolayısıyla 2 sayfa okusanız bile birçok olay okumuş oluyorsunuz. Buna rağmen yazarın kalemi öyle iyi ki, bunalmadan ve hızlı bir şekilde okuyabildim. Kitap hakkında söylenecek çok şey var aslında ama spoi vermek istemiyorum, okumayanlara tavsiye ederim.
Ben, KirkeMadeline Miller · İthaki Yayınları · 202444,4bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.