·448 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Mart 2021 08:48 Henüz serinin ilk iki kitabı VEDA ve UMUT'u okudum. En kısa sürede diğer iki kitabı da edinip okuyacağım. Yazarın kendi ailesindeki kahramanlarının hikayelerini yazdığı romanının dili çok akıcı. İlk sayfadan itibaren okuyucuyu bir anda içine çekiyor ve son sayfasına kadar da o heyecan sürüyor. Okurken adeta o aile içerisindeki fertlerden biriymişim de anlatılanlar etrafımda yaşanıyormuş gibi hissettim. Yazarın, kendi ailesi içerisinde yaşanan olaylar özelinde, Cumhuriyetin kurulmasından hemen sonraki dönemde, kendisinin doğumuna kadar, yani 1940'lı yılların başlarına kadar olan dönemde, ülkede yaşanan olaylar, gelişmeler, değişimler ve yeniliklerden de bahsettiği, okuyanın zihninde hoş bir tat bırakan okunası bir eseri. Herkese tavsiye ediyorum. Elbette sadece bu kitabı değil, tüm seriyi...