Tamamen bilimsel kurgu yapmaya çalışan yazar metinde derinlikten kaçınarak olay örgüsüne ağırlık vermiş. Yani bir kitap okuyor gibi değil de film izliyor gibi oluyorsunuz. Durum değil olay romanı. Evet arada bilgiler veriyor ama öyle abartılacak insanı hayran bırakacak türden bilgilerden bahsetmiyorum. Ticari amaçla yazılmış bir kitap olduğunu düşünüyorum ki serinin diğer kitaplarının 1 yıl arayla yazıldığını düşünürsek haklı olduğumu siz de kabul edersiniz. Yani okunabilir ama abartıldığını gibi de muhteşem bir eser değil.