·320 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Mart 2021 13:25 Distopya severler için okunacaklar listesinde yer alan bir kitap olabilir fakat baştan söylemek isterim ki kitaptan ziyade el yazması olduğu için kitabı yarıda kesiliyor. İşçi sınıfı ile sermaye sınıfının çatışmasını ağır bir dille ortaya koymuş. Zaman zaman insanı sıkıyor ve ilerlemekte zorlanıyorsunuz. 1984 kitabını iki kere akıcı bir şekilde okuyan ben bu kitabı çok zor bitirdim. Ama size işçi ve sermaye sınıfının çatışmasını net bir şekilde gösteriyor merakı olanlar tercih edebilirler.