·96 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Kasım 2016 00:00 Gerçekten çok güzel bir kitap. 4.Bölümü okumadım daha bir gün zaman bulursam o bölümü de okuyacağım. Ama hayatı güzel anlatmış. Sadece bir kaç yeri saçma buldum. Onun dışında harkulade bir kitap. Hocamın önerdiği en iyi kitap diyebilirim bence devam etmeli. :)