Puan vermedi·240 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Mart 2021 23:28 Üniversite hazırlık sınıfındayken Agatha Christie'yi anlatan bir paragraf çeviriyordum ve yazarı erkek sanmıştım hoca herkesin içinde "Agatha kadın hem de ünlü bi cinayet romanları yazarı kitaplarını okumanı tavsiye ederim" diye ukala ukala gülmüştü hem hocaya hem yazara gıcık olmuştum o an . Bu yabancıların ismi Ayşe Mehmet gibi değil ki ne bileyim ben :) bu olaydan dolayı hep erteledim yazarla tanışmayı kısmet bugüneymiş.Dili sade , anlaşılır, konuyu uzatmadan sıkmadan anlatıyor ve 18 yıl önce işlenmiş bir cinayeti aydınlatıyor . Vaoov ne harika kurgu diyemeyeceğim amaa kötü de değildi ..