Kitap başından sonuna kadar gayet akıcı ve heyecan vericiydi. Anlatım sadeydi. Gereksiz detaylar yoktu.
Kitabın sonu çok çarpıcıydı. Şahsen böyle bir son beklemiyordum. Sanırım kitaplarda karakterlerin layığını bulmasına alıştığım için bu son beni şaşırttı.
Kitabı kesinlikle tavsiye ederim.