·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Ağustos 2018 00:57 Grange hayranı bir insan olarak hayal gücünü her daim takdir etsem de içerikte gerçekliğe dayanan yanlar olsa da zorlama bir kitap oldugunu düşündüm bitirdiğimde. Ancak dediğim gibi hayranlığım haddinden fazla, gene de okudum. Başladığım işi bitirip başka kitaba ya da kitabına geçmek için. Keyifli okumalar herkese.