Kitabı en az 5 kere okumaya başladım ve yarıya gelince bıraktım. Çünkü ciddi anlamda hiçbir şey anlamıyordum. Kim kimdir, neyi nasıl yapar falan. En son saçma bir kitap diyecekken son defa okuyayım dedim. Bu defa kilidi kırdım ve iyi ki okumuşum diyorum.