Herkes hayatın sorumluluklarından, ıstırabından, düzensizliğinden şikayet edip duruyor ama hiç kimse hayatı düzenlemek, onu daha iyi hale getirmek için kılını kıpırdatmak istemiyor. Hepimiz sanki hayata dışardan bakan izleyiciler gibiyiz ve sanki her birimiz herkesi ve her şeyi yargılamak için var.
·1 alıntı·
189 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.