Okudum, bitti.
5/10
·331 syf.··
2021 1. kitabı
Fazla derin bi kitap olarak gelmedi bana. Tavsiye üzerine alıp okudum ve pişman değilim. Yarıda bırakacak kadar sıkıcı değil elbette. Kitabı okuduktan sonra görmenin nasıl büyük bir nimet olduğunu hatırlıyor insan. Ya da görmeden bakanların da kör olduğunu. İnsanların huzurlu olabilmesi için çevresine karşı ne kadar anlayışlı olması gerektiğini de gösteren bölümler vardı. Bir çaresizlik anında umudunu kaybetmeyenlerin kazandığı bir mücadele. Daha iyi kitapları okumak dileğiyle.
KörlükJosé Saramago · Kırmızı Kedi Yayınları · 2022132,2bin okunma
·
54 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.