·108 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Nisan 2021 15:17 Evet çok güzel bir öykü kitabı okudum. Ama keyifliydi diyemiyorum çünkü yer yer çok canım yandı. Hani bazı gerçekler vardır, bilirsiniz ama duymak ya da görmek istemezsiniz. Öyle işte. Anımsadıkça bir yeriniz acıyormuş gibi hissediyorsunuz. Bu öyküler o acıyı duyumsamayı öğretiyor, bilmeyenlere.