Çok Güzel Kitap. Ama Kitabın Dünyasını Hayal Etmek Zor. Gene de Kesinlikle Tavsiye Ederim. Ana Karaktere Sinir Olduğumu Hatırlamıyorum. İlk Kez Sinir Olmadığım Biriydi Emika. Kitapların Sonraki Adımlarını Tahmin Eden Birisiyim. Ve Gerçekten Bazı Yerlerde Ne Yapmaları Gerektiğini Ben Bile Düşünemedim. Gerçekten Tavsiye Ederim