·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Nisan 2021 23:52 "Sinesinde, aksak kuşların gürültüleri
Gam taşıyan bağrı
Ve
Kısa yürüyüşlerinin sahibidir gülistan."
#kitapyorumu
Merhabalar, şiir kitabı okumayı özlediğimi bu kitap sayesinde anladım.
Bana o kadar iyi geldi ki, gençlik yıllarımı hatırlattı. O yıllarda şiir yazma merakım vardı . Bende ufak tefek şeyler yazdım ama her şiir yazan şair olamadığı gibi bende şair olamadım. Ama yazarımız şiir konusunda oldukça başarılı, duygularını çok güzel kelimelerle şiirlerine yansıtmış. Genelde şiir kitaplarını geceleri, mum ışığında ve enstrümantal müzik eşliğinde okurum. Kar Çiçekleri' ni de bu ortamda okudum.
Okurken duygu geçişleri yaşadım. Bazı şiirleri tekrar tekrar okudum. Yazarımızın kalemine, yüreğine sağlık. Kalemi daim olsun diyorum ve bir sonraki şiir kitabını sabırsızlıkla bekliyorum.
SAKLAN'MA
Hüznün gölgesinden sıyrılmak adına, Sevinçlerinin arkasına sığınırdın
Oysa, ellerinde onca anının yüküyle
Kayıp şarkılar kadar mahcup duruyordu yüzün
Seni en çok yüzünden tanımıştım Yaşanmışlıklarının çizgilerinden Sesindeki titreklikten
Durmadan kaçırdığın gözlerinden.
İnsanı en çok yarası ele verir
Yaraların yüzde bıraktıkları
Yani yüzün gözlere sirayet ettirdikleri saklayamıyor işte,
Saklanamıyorsun...
️ Sizlerde bu şiirin devamını ve daha fazlasını okumak isterseniz, mutlaka
"Kar Çeçekleri" ni alıp, okumalısınız.
Herkese gönülden tavsiye ederim
Keyifli okumalar.