·232 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Nisan 2021 08:37 Okulda ders aralarımı ve boş saatlerimi kitap okuyarak geçiriyorum (Bu zor günlerde okula devam ediyoruz malum).Nöbetçi olduğum gün, özellikle bahçede, kitabı elimden bırakamadım ve bahçeye çıktım.Öğrencilerim köy çocuğu.Ailelerine yardım etmekten kitap okumaya ayıracak zamanları, bütçeleri yok maalesef(olsa bile kalan zamanlarını da telefona ayırmayı tercih ediyorlar :) )Kitabın rengi ve kapağı çoğunun dikkatini çekti.Yanıma gelip "Öğretmenim ne okuyorsunuz?" diyen çok oldu o gün.Kitapla hiç ilgisi olmayan çocuklar çoğaldı biliyorsunuz.Bunu sormaları bile beni çok mutlu etti.Hemen okuduğum bölümü onlarla paylaştım.Kızılderelilerin Şeref Yasaları bölümünü onlara okudum.Çok hoşlarına gitti.Bu kitabın beni mutlu etmesinin bir nedeni de bu oldu.
Ara sıra kendimizi kaybolmuş, hiçbir şeyi göremeyen, sıkıntılı bir halde bulabiliriz.Tam o dönemlere uygun bir kitap.İnsanın gözündeki perdeyi kaldıran kitapları seviyorum.Özellikle bölüm başlarındaki alıntılar çok çok güzeldi.Ayrıca Kur'an-ı Kerim'den yapılan alıntılar da çok hoşuma gitti.Sıkılan ruhunuzu ferahlatmak, gözlerinizin kapalı olduğunun farkına varmak istiyorsanız mutlaka okuyun.