Spoiler!
En sevmediğim kitaplardan birisi oldu bir süreden sonra acayip sıkıyor karakter öldükten sonra içinden hiç okuayasim gelmedi çünkü içinde bağlanabileceğin bir ana ksrakter bulamiyorsun ve acayip betimleme var hele karakter öldükten sonra bu betimlemeler çok bayatliyor paraniz varsa almayin bence daha güzel kitaplar bulabilirsiniz.