açık konuşmam gerekiyor, Rita Hunter'ın Türk bir yazar olduğunu ilk öğrendiğimde biraz ön yargılı davranmıştım çünkü 1800'lerin İngiltere'sinde geçen bir aşk romanı okuyacaksam bunu Quinn gibi isimlerden okumayı tercih ederim. Amma velakin yine de kitabı elime aldım veee iki gün içinde bitti. başlangıcı biraz zayıf bulsam da gelişme ve sonuç beni bağladı ve hadi bir bölüm daha diye diye kitabı okudum. hala kitabın bazı kısımlarında akış bozulması yaşandığı kanısındayım fakat tarihi aşk romanı sevenlerin kesinlikle okuması gerektiği fikrindeyim. Yazar hanımı tebrik ederim.