10/10
·368 syf.··
2021 10. kitabı
uzun zamandır Carter ve Beatrice hikayesini okumak istiyordum çünkü ilk kitapta da ilgimi her şekilde çeken bir çiftlerdi ve kitaba ba yıl dım. Carter gerçekten beni çok yordu orası ayrı... Dünya görüşümden kaynaklı herhalde şu metres olayları beni aşırı geriyor ve Carter, Beatrice'in öğreneceğini bile bile bazı hareketler yapıyor kitapta. o anlarda keşke bu adam gerçek olsa da kafasına bir şeyler geçirebilsem diye hayıflandığım oldu. ve Beatrice... benim hırçın ama minnak kızım... kitap boyunca onu anlamaktan, onunla sinirlenmekten, onunla sevinmekten ileri gidemedim. çok güzel bir karakterdi. kitabı da tarihi aşk romanı okumayı sevenler iççin şiddetle öneririmmm
Kış NefesiRita Hunter · Yabancı Yayınları · 2017340 okunma
·
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.