Puan vermedi·300 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Nisan 2021 21:31 Kitap; bebeklikten bu yana suçluluk ve utanma duygusuyla ne kadar ustaca kuşatıldığımızla yüzleştiriyor. Ebeveynlerimize en asi olduğumuz "ergen" zamanlarımızda bile aslında o kadar da toz konduramadığımızı, gerçekten özgürleşemediğimizi ve bizimle beraber büyüyen içimizdeki anne-babanın günden güne bizi kuşatıp kendi sesimizi nasıl kaybettiğimizi fark ettiriyor. Ve ben Nihan Kaya'nın kendi sesimizi yeniden duyabilmemiz için bu çabasını çok kıymetli buluyorum.