Puan vermedi·68 syf.····Okunma: 05 Nisan 2021 08:24 Lenin'nin bile okuduktan sonra " Kendimi Altıncı Koğuş 'a kapatılmış gibi hissettim." dediği rivayet edilse de gerçekten okurken kendinizi toplumun , normların bireyi nasılda parmaklıklar ardına hapsettiğini iliklerinize kadar hissediyorsunuz. Okurken bir pencere açıp nefes almak isteyeceksiniz. Sorgulamalar,gerçeklik arayışı ve acı çekmenin yaşamdaki karşılığı ,ödül mü yoksa ceza mı? Uyanmaya hazırsanız keyifli okumalar.