Fethi Gemuhluoğlu ağabeyden bu kitap ile haberdar oldum. Keşke daha önce tanısaydım diyeceğim insanlardan kendisi. Tam bir modern derviş havası var idi anlattıkları ile kendisinde. Kitabın yazarı ayrı, anlatılan şahsiyet ayrı güzel insan, tam bir sohbet havasında yazılan az ama öz diyebileceğim bu kitap benim için çok özel bir yerlerde. Tam olarak yüreklendiren, '' Hakikate giden yolda kestirme olmaz çile çek, çile çek ki değerini bilesin.'' cümlesinin okutup hissettirerek motive ediyor dava sahiblerini. Kesinlikle okunması gerekenler grubunda benim için.