20 sayfa içinde ne oldu nasıl oldu demeye zaman kalmadan kitap bitti diyebilirim. 24 yaşındaki öğretmenine aşık olan 13 yaşındaki çocuğun hikayesi anlatılıyor. İşin garip tarafı ikili arasındaki değişik ve ilgi çeken konuşmalar. Sonu hiç beklemediğim ve güzel bitti. Kesinlikle okumalısınız ama sadece pdf okunabiliyor sanırım.