·720 syf.····Okunma: 06 Nisan 2021 14:47 Yazarın kitaplarını seviyorum ama bir yerden sonra bu kadar çok sayfalık hikayeler sıkmaya başlıyor. Atlayarak okumaya çalışıyorum çünkü gerçekten de aşırı tekrarlar, sürekli ağdalı sözler, gereksiz felsefe yoruyor beyni. Sayfa sayısı bu kadar çok olmasa daha çok akılda kalan, ruha hitap eden romantik bir aşk romani olurdu bence.
Tabi ki yine de güzeldi. Aldatılmayla biten bir evlilikle başladı hikaye. Erkek pişmanlıkla yandı kül oldu. Kadın aşkıyla yandı kül oldu. Ama bu kül olmuş iki kalbi hasta bir çocuk tekrar bir araya getirdi. Ve bitmeyen aşk ateşi daha da harlanarak önüne çıkanı yakıp yıkan bir volkan haline geldi. Ve gurur bu volkanın önünde set olarak yapılan hatayı unutturmadı.
Uzunluğu haricinde güzel bir romandı.
Aşk aşk diyenlere gelsin bu hikaye.
Keyifli okumalar.